Bismillahirrahmanirrahim..
Sanah helwah nadiah!
Hehe

Alhamdulillah..masih bernafas hingga hari ini..dah genap umo 22tahun atas bumi ALLAH ini..
Bersyukur sgt2 dgn segala2 yg diberikan oleh ALLAH n apatah lagi nikmat iman dan islam yang sangat manis jika mampu dirasai dengan hati yg suci..terima kasih kpada ayah n umi yg jaga,didik, diri ini dengan penuh kasih sayang dan bagi ilmu agama yg amat xterkira nilainya..yg paling syok besday kali ini adalah hari terakhir dlm bulan Ramadhan..bulan yg sangat2 berkat..apa lagi meme happening la majlis sambut besday mlm tu..


Smoga tahun ni n tahun yg akan mndtg menjadi lebih baik dari sebelum ini..
Smoga dpt kejayaan dunia n akhirat..
Smoga sntiasa dlm limpah keredhaanNYA dan rahmatnye..
Smoga diberikan rezeki yang halal n berkat..
Smoga dijauhi bala n malapetaka apatah lagi maksiat n benda2 lara
dan
Smoga ketemu jodoh yg paling penting..hehe

Umo dah 22 ni..dah terasa utk bergelar seorang isteri..hehe
Tapi
Dah bersedia ke idok????

##2 hari sblum besday ayah bisik kt telinga..ade org mai tye pasal aku..nak jwpan lpas raya..amik kau…nak bg jwpan ape..aku pon xtau..
Jom istikharah..

OMG!!!!

Tuesday, August 20, 2013

Genap 22 tahun..HB!

Posted by Nadira Aisya at 9:45 AM 0 comments



Bismillahirrahmanirrahim..
Sanah helwah nadiah!
Hehe

Alhamdulillah..masih bernafas hingga hari ini..dah genap umo 22tahun atas bumi ALLAH ini..
Bersyukur sgt2 dgn segala2 yg diberikan oleh ALLAH n apatah lagi nikmat iman dan islam yang sangat manis jika mampu dirasai dengan hati yg suci..terima kasih kpada ayah n umi yg jaga,didik, diri ini dengan penuh kasih sayang dan bagi ilmu agama yg amat xterkira nilainya..yg paling syok besday kali ini adalah hari terakhir dlm bulan Ramadhan..bulan yg sangat2 berkat..apa lagi meme happening la majlis sambut besday mlm tu..


Smoga tahun ni n tahun yg akan mndtg menjadi lebih baik dari sebelum ini..
Smoga dpt kejayaan dunia n akhirat..
Smoga sntiasa dlm limpah keredhaanNYA dan rahmatnye..
Smoga diberikan rezeki yang halal n berkat..
Smoga dijauhi bala n malapetaka apatah lagi maksiat n benda2 lara
dan
Smoga ketemu jodoh yg paling penting..hehe

Umo dah 22 ni..dah terasa utk bergelar seorang isteri..hehe
Tapi
Dah bersedia ke idok????

##2 hari sblum besday ayah bisik kt telinga..ade org mai tye pasal aku..nak jwpan lpas raya..amik kau…nak bg jwpan ape..aku pon xtau..
Jom istikharah..

OMG!!!!

About Me

My Photo
Nadira Aisya
aku insan biasa,yang menyanjung setiap hikmah kalimah se0rang daie..Lantaran itu ku kan terus berdiri mendukung risalah ini..
View my complete profile
Powered by Blogger.

Followers

j0m gege


ShoutMix chat widget

d0a se0rang kekasih

About this blog