Bismillah..
Alhamdulillah...
7 Ogos 2014

Genap 23 tahun sudah..
7 ogos 1991-7 ogos 2014..
Satu perjalanan hidup yang panjang penuh dengan suka duka ketawa riang nangis marah..
semua ada..
full pakej..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah..
Segala perasaan yang ada ini mengajar erti kehidupan mematangkan fikiran dan mencorakkan kehidupan..


Semoga dipermudahkan urusan..
diredhai dlm setiap tindakan dan diberi kelancaran dlm setiap perbuatan..
Ya ALLAH,seandainya dia baik untukku, untuk agamaku, untuk keluargaku, untuk dunia dan akhiratku,maka permudahkanlah..hadirkan rasa cinta dan kasih sayang dlm perhubungan kami..bhgiakanlah kami di dunia dan akhirat..
Jika dia bukan jodohku, maka Kau tunjukkalah..berikan kami pasangan yang soleh dan solehah..kuatkan hati kami agar kami berdua redhan dengan ketetapanMU..
Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui segalanya baik di Bumi dan Langit, dalam gelap mahupun Cerah..Amin
insyaALLAH..


Special thanks to ayah dan umi..mendidik dan menjaga diri ini..sangat osem..terbaik..mantap..didikan agama yang tak terkira..ajar ngaji..ajar solat...ajar macam2 la..dunia dan akhirat..time kasih atas segalanya..

buat kawan2 yang sentiasa mendampingi diri ini saat jatuh dan bangun...korang adalah warna buat hari2 aku..thanks shbt!

                                               Selamat Hari Lahir
                                               Selamat Hari Memperingati Mati

                                         "Hidup ini hanya sekali, maka hiduplah dengan penuh erti"
                                         --ketika kita lahir,kita menangis dan dunia gembira
                                            beramallah dengan sebanyaknya agar kelak kita pulang kepadaNYA
                                            manusia menangis dan kita pula bergembira----


assalamualaikum..


salam lebaran 2014..salam kosong kosong..
mungkin xtrlalu lwt rasenya nk wish selamat hari raya..hehe..
duit rya adalah smpat aku pungut dr mak dan pak sedara..
ye la..insyaALLAH thun dpn aku pulak yg kena bg duit raya..=)
just wanna sharing a good news..
raya thun ni adelah raya yg agak bg jantung hati buah pinggang aku tercabut..
guess what???

mungkin terlalu awl utk diceritakan..one fine day nt aku story mory ye..apep0n aku just follow da flow..
sambil tu aku berdoa tanpa henti..
jika dia benar utkku,permudahkanlah..


stooooopppp from story bnda tu..
layan la gmbaq yg smpat aku snap spnjg smggu aku brcuti raya kt kg terchenta tu..

SALAM AIDILFITRI


with my adik-muhammad amir

cinta hati <3

cinta hati <3

juadah di pagi raya

my dad..syg ayah!

antara tetamu yg brkunjung

merah gilersss-geng muar

geng muar n tok bok-grey colour

Thursday, August 7, 2014

HAPPY BIRTHDAY

Posted by Nadira Aisya at 9:51 AM 0 comments


Bismillah..
Alhamdulillah...
7 Ogos 2014

Genap 23 tahun sudah..
7 ogos 1991-7 ogos 2014..
Satu perjalanan hidup yang panjang penuh dengan suka duka ketawa riang nangis marah..
semua ada..
full pakej..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah..
Segala perasaan yang ada ini mengajar erti kehidupan mematangkan fikiran dan mencorakkan kehidupan..


Semoga dipermudahkan urusan..
diredhai dlm setiap tindakan dan diberi kelancaran dlm setiap perbuatan..
Ya ALLAH,seandainya dia baik untukku, untuk agamaku, untuk keluargaku, untuk dunia dan akhiratku,maka permudahkanlah..hadirkan rasa cinta dan kasih sayang dlm perhubungan kami..bhgiakanlah kami di dunia dan akhirat..
Jika dia bukan jodohku, maka Kau tunjukkalah..berikan kami pasangan yang soleh dan solehah..kuatkan hati kami agar kami berdua redhan dengan ketetapanMU..
Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui segalanya baik di Bumi dan Langit, dalam gelap mahupun Cerah..Amin
insyaALLAH..


Special thanks to ayah dan umi..mendidik dan menjaga diri ini..sangat osem..terbaik..mantap..didikan agama yang tak terkira..ajar ngaji..ajar solat...ajar macam2 la..dunia dan akhirat..time kasih atas segalanya..

buat kawan2 yang sentiasa mendampingi diri ini saat jatuh dan bangun...korang adalah warna buat hari2 aku..thanks shbt!

                                               Selamat Hari Lahir
                                               Selamat Hari Memperingati Mati

                                         "Hidup ini hanya sekali, maka hiduplah dengan penuh erti"
                                         --ketika kita lahir,kita menangis dan dunia gembira
                                            beramallah dengan sebanyaknya agar kelak kita pulang kepadaNYA
                                            manusia menangis dan kita pula bergembira----


Monday, August 4, 2014

salam lebaran

Posted by Nadira Aisya at 12:52 PM 0 comments
assalamualaikum..


salam lebaran 2014..salam kosong kosong..
mungkin xtrlalu lwt rasenya nk wish selamat hari raya..hehe..
duit rya adalah smpat aku pungut dr mak dan pak sedara..
ye la..insyaALLAH thun dpn aku pulak yg kena bg duit raya..=)
just wanna sharing a good news..
raya thun ni adelah raya yg agak bg jantung hati buah pinggang aku tercabut..
guess what???

mungkin terlalu awl utk diceritakan..one fine day nt aku story mory ye..apep0n aku just follow da flow..
sambil tu aku berdoa tanpa henti..
jika dia benar utkku,permudahkanlah..


stooooopppp from story bnda tu..
layan la gmbaq yg smpat aku snap spnjg smggu aku brcuti raya kt kg terchenta tu..

SALAM AIDILFITRI


with my adik-muhammad amir

cinta hati <3

cinta hati <3

juadah di pagi raya

my dad..syg ayah!

antara tetamu yg brkunjung

merah gilersss-geng muar

geng muar n tok bok-grey colour

About Me

My Photo
Nadira Aisya
aku insan biasa,yang menyanjung setiap hikmah kalimah se0rang daie..Lantaran itu ku kan terus berdiri mendukung risalah ini..
View my complete profile
Powered by Blogger.

Followers

j0m gege


ShoutMix chat widget

d0a se0rang kekasih

About this blog