Assalamualaikum..

Setelah lama tak mengadap benda ni..tak meluangkan masa berkongsi rasa..berkongsi pengalaman dan berkongsi ilmu..kalo berilmu lah entry2 yg dipos ni..hehe

sebab apa throwback???..sbb nk imbas kembali kngan2..pglman2..yg pernah dilalui..pedih+sedih+perit mengiringi hingga penghujung 2014..siyesly sangat sakit.

THROWBACK PERTAMA

2014:
penutup satu perjalanan dalam mencari ilmu di bumi IPSAH..setelah 5 tahun setengah berhempas pulas study..beresaimen..berdepan dengan exam..kokum..BIG..praktikum.. internship..viva dan last skali spp..

terima kasih buat pensyarah terutama JAPIM..yg dh diibaratkan mcm mak ayah kedua dh..kongsi masalah dgn depa..gelak2..dan last skali berpisah akhirnya..teringat satu cerita ulamak..dia ckp dlam setiap tmpat yang dia pergi.Dia xsuka orang buat baik dengan dia sbb dia xnak akan timbul satu benih kasih sayang,,dan akhirnya xsuka merasai sebuah kehilangan dan kesedihan tatkala nak berpisah..sebab hukum alam kan..setiap yang bertemu pasti akan berpisah..

terima kasih juga buat kawan P_J Sempoi..
yang dah macam adik beradik..yg lelaki sememangnya sgt2 sporttttting..even akan gaduh dlm bincang sesuatu tapi dlm bab makan mesti akan bersatu..hahaha..tu yg kembang semacam kn kite2 ni.xpe kn guysss..sbb tembam tu kan comel..=)..ok buat yg gegelss..we sharing  together..makan,tidur,lepak,study,window shopping sesama..walaupun daftar bilik sorang 1 tp last2 mai lepak bilik H347 kn??..hahahahaha..tp tu kn kenangan..kita study + bincag soklan yg bakal masuk dlm exam..lps tu buat nota..yg penting smpat lg layan running man kn wlpun nak exam dh..tu namanya student life..so, enjoy it!

akhirnya jam 2ptg hari khamis..sampai la ayah ngn fmily..dtg amik brgdan tu la hr terakhir di IPSAH..
insyaALLAH..ada kelapangan akan kembali ke sini..melawat mereka..
terima kasih buat semua..terima kasih kesayangan..terima kasih!


Bismillah..

Sekian lama..setelah diuji,diuji dan diuji...akhirnya aku kembali...
2015 langkah pertama...

InsyaAllah..nt aku akn cite dlm ni..smoga boleh jd 1 perkongsian utk sesiapa yg bc..amik klo bnda tu baik..tggl klo bnda tu xelok...

Tuesday, October 27, 2015

#THROWBACK 1 : TERIMA KASIH KESAYANGAN

Posted by Nadira Aisya at 10:02 PM 0 comments
Assalamualaikum..

Setelah lama tak mengadap benda ni..tak meluangkan masa berkongsi rasa..berkongsi pengalaman dan berkongsi ilmu..kalo berilmu lah entry2 yg dipos ni..hehe

sebab apa throwback???..sbb nk imbas kembali kngan2..pglman2..yg pernah dilalui..pedih+sedih+perit mengiringi hingga penghujung 2014..siyesly sangat sakit.

THROWBACK PERTAMA

2014:
penutup satu perjalanan dalam mencari ilmu di bumi IPSAH..setelah 5 tahun setengah berhempas pulas study..beresaimen..berdepan dengan exam..kokum..BIG..praktikum.. internship..viva dan last skali spp..

terima kasih buat pensyarah terutama JAPIM..yg dh diibaratkan mcm mak ayah kedua dh..kongsi masalah dgn depa..gelak2..dan last skali berpisah akhirnya..teringat satu cerita ulamak..dia ckp dlam setiap tmpat yang dia pergi.Dia xsuka orang buat baik dengan dia sbb dia xnak akan timbul satu benih kasih sayang,,dan akhirnya xsuka merasai sebuah kehilangan dan kesedihan tatkala nak berpisah..sebab hukum alam kan..setiap yang bertemu pasti akan berpisah..

terima kasih juga buat kawan P_J Sempoi..
yang dah macam adik beradik..yg lelaki sememangnya sgt2 sporttttting..even akan gaduh dlm bincang sesuatu tapi dlm bab makan mesti akan bersatu..hahaha..tu yg kembang semacam kn kite2 ni.xpe kn guysss..sbb tembam tu kan comel..=)..ok buat yg gegelss..we sharing  together..makan,tidur,lepak,study,window shopping sesama..walaupun daftar bilik sorang 1 tp last2 mai lepak bilik H347 kn??..hahahahaha..tp tu kn kenangan..kita study + bincag soklan yg bakal masuk dlm exam..lps tu buat nota..yg penting smpat lg layan running man kn wlpun nak exam dh..tu namanya student life..so, enjoy it!

akhirnya jam 2ptg hari khamis..sampai la ayah ngn fmily..dtg amik brgdan tu la hr terakhir di IPSAH..
insyaALLAH..ada kelapangan akan kembali ke sini..melawat mereka..
terima kasih buat semua..terima kasih kesayangan..terima kasih!


Saturday, October 3, 2015

2015 segalanya berubah

Posted by Nadira Aisya at 1:27 AM 0 comments
Bismillah..

Sekian lama..setelah diuji,diuji dan diuji...akhirnya aku kembali...
2015 langkah pertama...

InsyaAllah..nt aku akn cite dlm ni..smoga boleh jd 1 perkongsian utk sesiapa yg bc..amik klo bnda tu baik..tggl klo bnda tu xelok...

About Me

My Photo
Nadira Aisya
aku insan biasa,yang menyanjung setiap hikmah kalimah se0rang daie..Lantaran itu ku kan terus berdiri mendukung risalah ini..
View my complete profile
Powered by Blogger.

Followers

j0m gege


ShoutMix chat widget

d0a se0rang kekasih

About this blog