bila da mula mgadap leptop..bukak blog..mula lah nk tulis mcm2..nak cite sgalanya..share2 pglman..
berderet2 idea masuk utk diluah kan dlm penulisan..

tp hmmmm..hmmm..
apa ye yg nak share..
ok..dah dpt..
memandangkan aku ni satu2 nye gdis melayu yg layan cite melayu..lagu melayu..

meh nk share drama yg skrg tgh rating naik..
apa lg..
SSID la..
kompem ramai gegels kt luar tu lyan cite ni..
adek aku yg laki tu pon hr jumaat kompem lekat n layan cite ni..apath lg aku yg sememangnye hati pink ni..
cuma memang terkejut.
kompem!!!siyes!!..berita tergmepar!!
utk gegels..
ramai yg terkluar ayq mata darah bila si izzue islam dah kawen..
termsuk aku..
ok..stop..dah nanges2.. nt akn ade hero baru lain plak..bak kata org patah tumbuh hilang berganti..
hahhaa
ini semua poyo!!!

best OST dye..si abg2 forteen yg nyanyi..so..
jom layan lagu ni..


Kau renunglah wajahku
Di manakah hilangnya
Raut seperti dulu
Bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah
Kerana hati masih
Sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur

Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekat pun tetapi berjauh hati
Manakah kita bila sering bertentangan sahaja
Walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur manakah kita

Di jiwaku sengsara menanggung derita
Kerana cinta berubah tapi tak mahu kehilanganmu

Sepi walaupun bila bersama
Dekat pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan sahaja
Walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur manakah kita

0 comments:

Post a Comment

Friday, June 21, 2013

>>>>>>SSID...KITA

Posted by Nadira Aisya at 1:03 PM
bila da mula mgadap leptop..bukak blog..mula lah nk tulis mcm2..nak cite sgalanya..share2 pglman..
berderet2 idea masuk utk diluah kan dlm penulisan..

tp hmmmm..hmmm..
apa ye yg nak share..
ok..dah dpt..
memandangkan aku ni satu2 nye gdis melayu yg layan cite melayu..lagu melayu..

meh nk share drama yg skrg tgh rating naik..
apa lg..
SSID la..
kompem ramai gegels kt luar tu lyan cite ni..
adek aku yg laki tu pon hr jumaat kompem lekat n layan cite ni..apath lg aku yg sememangnye hati pink ni..
cuma memang terkejut.
kompem!!!siyes!!..berita tergmepar!!
utk gegels..
ramai yg terkluar ayq mata darah bila si izzue islam dah kawen..
termsuk aku..
ok..stop..dah nanges2.. nt akn ade hero baru lain plak..bak kata org patah tumbuh hilang berganti..
hahhaa
ini semua poyo!!!

best OST dye..si abg2 forteen yg nyanyi..so..
jom layan lagu ni..


Kau renunglah wajahku
Di manakah hilangnya
Raut seperti dulu
Bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah
Kerana hati masih
Sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur

Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekat pun tetapi berjauh hati
Manakah kita bila sering bertentangan sahaja
Walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur manakah kita

Di jiwaku sengsara menanggung derita
Kerana cinta berubah tapi tak mahu kehilanganmu

Sepi walaupun bila bersama
Dekat pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan sahaja
Walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur manakah kita

0 comments on ">>>>>>SSID...KITA"

Post a Comment

About Me

My Photo
Nadira Aisya
aku insan biasa,yang menyanjung setiap hikmah kalimah se0rang daie..Lantaran itu ku kan terus berdiri mendukung risalah ini..
View my complete profile
Powered by Blogger.

Followers

j0m gege


ShoutMix chat widget

d0a se0rang kekasih

About this blog